torsdag den 1. december 2011

Er det JUL???

  




Jeg forstår set ikke at det er blevet jul. Jeg har glædet mig i så lang tid og nu er det pludselig bare den 1. december, og jeg sidder her og hører julemusik for at komme i julestemning. Vi har heller ikke fået pyntet op til jul her hjemme endnu, så det kunne ligeså godt være september inde i mit hoved, men det er også fordi vi først skal gøre rent inden min fødselsdag på tirsdag, og så kommer der julepynt, mon ikke at det hjælper lidt på det hele og så julekalender i aften .. selvom jeg lige skal arbejde først :-( og så må der for guds skyld også gerne dukke lidt sne op, så er vi ved at være der! Sner det ved jer????! I øvrigt er "Santa Claus is coming to town" en skide god sang, hvis du ikke er helt i julehumør endnu! Fortsat god 1. december! 

1 kommentar:

  1. Lækker blog. Følger dig nu og håber du vil gøre det samme på min :-)

    Knus

    www.adoreyourselfblog.blogspot.com

    SvarSlet